Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [1]
Управління [10]
Навчальна діяльність [6]
Наші досягнення [18]
Дошкільне виховання [85]
Бібліотека [13]
Правове виховання [15]
Учнівське самоврядування [18]
Музей [3]
Соціально-психологічна служба [24]
Цивільна оборона [4]
Медичний кабінет [65]
Інформація для батьків [20]
ЗНО [2]
Готуємось до ДПА [11]
Оголошення [17]
Наші випускники [4]
Методична робота [32]
Охорона праці [18]
Волонтерство [5]
Виховна робота [101]
Плани роботи [8]
Публічна інформація [4]
Сторінка логопеда [5]
Звітність [2]
Освітня програма [2]
харчування [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

ВЕЛИКА РАДІСТЬ ТВОРИТИ ДОБРО.
11.01.2015, 23:00
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Тест «Доброта».
Перш ніж спілкуватися на тему нашого заняття, пропоную відповісти на 12 тверджень тесту: якщо ви згодні з твердженням, в колонці «так» поставте (+), якщо не згодні — в колонці «ні» поставте (+).
1) У тебе є гроші. Чи міг (могла) би ти витратити все на подарунки друзям?
2) Приятель розповідає про свої пробле¬ми. Але це тебе не надто хвилює. Чи ти даси йому зрозуміти, що це тебе зовсім не ціка¬вить?
3) Твій партнер по грі грає погано.Чи ти іноді піддаватимешся йому, щоб йому було приємно?
4) Як часто ти кажеш людям гарні слова?
5) Чи любиш ти злі жарти, розіграші?
6) Чи ти злопам'ятний(а), чи довго ти пам'ятаєш образи?
7) Чи зможеш ти терпляче вислухати те, що тебе абсолютно не цікавить?
8) Чи вмієш ти на практиці застосовува¬ти свої здібності?
9) Чи кидаєш гру, коли починаєш програ¬вати?
10) Якщо ти впевнений (а), що правий (а), чи слухаєш заперечення співрозмовників?
11) Чи охоче ти виконуєш прохання?
12) Чи ти насміхаєшся з когось, щоб роз¬веселити компанію?
Складіть результати тесту згідно з ключем. Про результати тесту ми поговоримо пізніше.
- А тепер спробуємо визначити тему заняття. Якось Ромен Ролан сказав: «...— це дивовижна музика душі. Як чудово було б, якби вона звучала в кожному з нас».
Що мав на увазі Ромен Ролан? Вставте пропущене слово в це висловлювання. (Доброта.) Доброта — це і є тема заняття.

2. «Мозковий штурм»
Асоціації до слова «доброта»
Хід роботи: діти говорять слова, які спа¬дають на думку, коли вони чують слово «доброта». Психолог записує всі слова на дошці. Потім діти вибирають 5 слів, які найповніше характеризують це явище. На дошці записуємо слова і пояснюємо їхні значення: доброчесний, добродушний, доброзичливий, добродійний, добропорядний.
Напевно, по-справжньому добра людина має всі ці риси. Але чи багато знайдеться таких?
Погляньмо, які результати тесту. (Діти самостійно обробляють результати тесту.)
Ключ: Так: 1 - 4, 7, 11 — 1 бал. Ні: 2, 5, 6, 8 - 10, 12 — 1 бал.
8 і більше балів: ти люб'язний, доброзичливий. Ти вмієш спілкуватися з людьми. Тільки одне побажання — будь щирим.
4-8 балів: твоя доброта вибіркова. Ти можеш бути добрим до одних людей і чер¬ствим — до інших.
0-4 балів: спілкування з тобою буває нелегким. Тобі не вистачає доброзичливості до людей, відкритості.

3. Історія для натхнення «Морська зірочка»
Послухайте і поміркуйте над на¬ступною історією:
«Одного разу рибалка йшов вздовж узбережжя моря. Він помітив, що за ніч на берег викинуло величезну кількість морських зірок. З радістю, насолоджуючись ранковим сонцем, рибалка відміряв милю за милею, йдучи по піску.
Вдалечині він побачив, як хтось танцює на пляжі. Здивований тим, що хтось радіє життю таким дивним чином, він підійшов ближче.
Коли він наблизився, стало очевидним, що фігурка не танцює, а робить однакові рухи, повторюючи їх. Підійшовши ближче до маленької фігурки, рибалка побачив, що це - дитина. Маленька дівчинка старанно збирала на березі морські зірочки і кидала їх у море. Від здивування рибалка зупинився на мить, а потім запитав: «Навіщо ти кидаєш у море морські зірочки?». «Якщо я залишу їх на березі, - від¬повіла дівчинка, - сонце висушить їх і вони загинуть. Я кидаю їх у море тому, що хочу, щоб вони жили!».
Рибалка замислився на мить, вражений словами дівчинки, але потім, згадавши скільки миль морського узбережжя він пройшов, сказав: «Але цих зірочок на уз¬бережжі мільярди, що ти можеш змінити?».
Дівчинка на мить замислилась над словами рибалки, а потім повільно нахили¬лась і підняла ще одну морську зірочку, кинула її в бурхливе море.
Вона повернулася до рибалки, усміхнувшись, промовила: «Можливо, Ви і праві, - сказала вона, - але саме для цієї зірочки я змінила долю».
Питання для обговорення:
 Кому дівчинка подарувала радість?
 Яку саме радість вона подарувала?
 А що відчувала дівчинка?

4. Вислови «Що означає «дарувати радість»?»
Радість - активна позитивна емоція, яка виражається у хорошому настрої і відчутті задоволення. (В, Кеш)
Радість - супроводжується переживанням задоволеності самим собою і навколишнім світом. Радість - це сильне задоволення. (К. Ізард)
Радість - це реакція на неочікуване отримання чогось приємного, бажаного. Чим очікуваніший успіх, і чим більше його чекаєш, тим і більше радості відчуваєш з цього приводу. (В.С. Дєрябін)

5. Вправа «Я допомагаю іншим»
- Чи можете ви згадати, кому ви востаннє допомог¬ли? Можливо, ви допомогли своїй мамі сервірувати стіл або батьку помити маши¬ну? Чи допомогли комусь із друзів? Або комусь зовсім незнайомому?

6. Мозковий штурм «Банк добрих справ»
«Волонтер - це людина, яка безко¬рисливо допомагає іншим, робить добрі справи. Давайте уявимо, що ми з вами во¬лонтери... Тому що поза навчанням ми маємо час займатись цією справою. Давай¬те спробуємо створити банк добрих справ, які в силах зробити ми для свого ото¬чення (на вибір вчителя: для школи, подвір'я, вулиці, людини або групи людей, однокласника(ів). Працювати необхідно по колу. Кожний висуває свою ідею (важливо, щоб вони не повторювалися), потім записує її на клейкий папірець та робить вклад у банк доброчинності».
У результаті утворюється будиночок, переповнений пропозиціями до діяльності.

7. Вправа «Крила добра»
Обведіть на аркушах паперу контур власної долоні та виріжте її. Подивіться, на що схожі наші долоні? Так, на голубів - білих та надзвичайно красивих. Ось такими красивими повинні бути і людські вчинки, справи. Від доб¬рих справ ми почуваємося щасливими.
Зараз у кожного з нас є можливість подумати лише про одну хорошу справу, яку в силах зробити найближчим часом, щоб комусь стало легше, було приємно, щоб світ став трішечки кращим. Це наше певне зусилля, дія. Можливо, ця людина або людство ніколи не дізнаються, що це саме ваша справа. Подумайте, що ви в силах змінити, кому і як допомогти.
А зараз запишіть цю справу на крилі вашої голубки.
Об'єднайтесь у пари. Ми маємо можливість запустити наших голубів у політ. Але для цього нам знадобляться два крила. Візьміть клей та ниточку, з'єднайте ту¬луб голубів, прикріпіть ниточку, а «крила добра» розправте.
У цей час педагог на дошці кріпить великий відрізок нитки та натягує його, а далі пропонує учням прикріпити голубків, що утворилися, ниточками, символічно запустивши їх у політ.
На наступному етапі педагог зачитує вголос «крила добра» та підводить до вис¬новку про велику силу таких справ, про їх значущість.
8. Підведення підсумків
Завершити заняття можна одним із наступних висловів:
Піклуючись про щастя інших, знаходиш своє власне. (Платан)
Немає нічого вищого та прекраснішого, аніж давати щастя багатьом людям. (Л. Бетховен)
Фахівці стверджують, що добрі справи позитивно впливають на наше пси¬хофізіологічне здоров'я. З'ясувалося, що стан людини, охопленої поривами доброти, орга¬нізм сприймає як позитивний стрес і вироб¬ляє величезну кількість захисних речовин. Тому по-справжньому добрі люди набагато рідше хворіють. До того ж, у стані «приступу доброти» виробляються гормони, що активі¬зують розумову діяльність і збуджують твор¬чий потенціал.
- А що відбувається з людиною, яка робить злі вчинки?... (Обговорення.)
Це сталося колись давно в диво¬вижному місті, у якому жив великий мудрець. Слава про його мудрість рознеслася далеко за його рідне місто. Але була у місті людина, яка заздрила його славі. І ось вирішила вона придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти. Вона пішла на галя¬вину, піймала метелика, посадила його між зімкнутих долонь і подумала: «Я запитаю в мудреця, який метелик у мене в руках - живий чи мертвий. Якщо він скаже «живий», я стисну долоні — і метелик помре, а якщо він скаже «мертвий», я розтулю долоні — і метелик полетить. Тоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший». Так усе й відбулося, заздрісник піймав метелика, посадив його між долонями (стуліть долоні), вирушив до мудреця і запитав у нього: «Який метелик у мене в руках — живий чи мертвий?» (Витягніть руки.) І тоді мудрець сказав: «УСЕ У ТВОЇХ РУКАХ». (Без коментарів.)
Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: Свєта
Переглядів: 569 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН