Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [1]
Управління [10]
Навчальна діяльність [6]
Наші досягнення [18]
Дошкільне виховання [85]
Бібліотека [13]
Правове виховання [15]
Учнівське самоврядування [18]
Музей [3]
Соціально-психологічна служба [24]
Цивільна оборона [4]
Медичний кабінет [65]
Інформація для батьків [20]
ЗНО [2]
Готуємось до ДПА [11]
Оголошення [17]
Наші випускники [4]
Методична робота [32]
Охорона праці [18]
Волонтерство [5]
Виховна робота [101]
Плани роботи [8]
Публічна інформація [4]
Сторінка логопеда [5]
Звітність [2]
Освітня програма [2]
харчування [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

"Попереду в нас п`ятий клас"
02.03.2014, 01:56
Розвивальне заняття
«Попереду в нас п’ятий клас»
Мета: зменшення впливу стресогенних факторів пов’язаних із переходом до середньої ланки та підвищення рівня розвитку пізнавальних процесів, саморегуляції; формування позитивної навчальної мотивації, робота над розвитком дрібної моторики руки.
Завдання:
1. Розширювати можливості школярів, формувати в них необхідні знання, вміння та навички для підвищення результативності шкільної діяльності.
2. Формувати позитивну навчальну мотивацію;
3. Сприяти адаптації четвертокласників до школи II ступеня.
Форма роботи:групова
Обладнання: плакати, роздатковий матеріал, кольорові олівці або фломастери, ручка, папір, стікери, презентація.
Хід заняття
1. Привітання долоньками навхрест говорячи фразу «Я твій друг, і ти мій друг - разом веселіше».
2. Привітання гостей.
- Зеленіє древній пень
Вас вітаєм, добрий день! (З рази).
3. Налаштування на заняття. Вправа «Сонечко»
Діти встаючи із-за парт, піднімають руки до сонечка і підводяться навшпиньки, тягнуться до нього, насолоджуються теплими промінчиками. Сонечко дарує кожному по веселому грайливому зайчику, який вони притуляють до грудей і випромінює світло.
4. Міні-повідомлення психолога.
Дорогі діти! Ось уже через декілька місяців ви помандруєте тернистою дорогою у наступний...
- Який клас діти?
- П'ятий (відповідають діти).
Збираючись «дорогою в п'ятий клас» нам потрібно буде взяти із собою багаж з важливими речами - а це ті якості та риси характеру, які допоможуть нам подолати певні труднощі на своєму шляху до знань.
Отож, сьогодні ми пограємось у гру, яка називається «Попереду в нас 5-й клас» (психолог кріпить плакат).
Але для того, щоб нам приступити до цієї гри, ми повинні обговорити і прийняти правила.
Правила пропонує психолог і вивішує на видному місці.
Правила:
1. Добровільність і активність.
2. Бути доброзичливим у ставленні до інших.
3. Тут і зараз.
4. Правило піднятої руки.
5. А зараз, почнемо мандрувати нашою дорогою, але щоб нам було весело і цікаво, як ви думаєте, що ж потрібно взяти з собою, яку важливу характеристику?
Відповідь: хороший настрій.
Дуже часто ми чуємо: у нього «хороший» настрій - як ви це розумієте? (це коли добре, зручно і тепло, коли ми усміхаємось і в нас все добре).
Тож давайте спробуємо на нашій дорозі відправити «хороший настрій».
Учень прикріплює сонечко на плакаті.
Наше сонечко буде символом добра, житгя та радісного дня.
Мандруючи дорогою ми зустрічаємось з ось цим деревом - це дуб. Діти, а що він нам символізує?
Діти, могутність, силу та міцність знань.

- Знову прикріпимо на дуб листочки. Повз нього дорогою ідуть сотні діточок і багато він знає, чув та бачив.
Але гляньте, тут є дупло. А хто б там міг жити?
Діти (сова).
Яка вона? (Мудра).
Діти кріплять сову як знак мудрості.
Сова нам підготувала наступні завдання:
І.Розшифруй приспів 'я:
Повний колос до землі гнеться, а пустий у гору пнеться.
Яку рису ви проявили, виконуючи ці завдання?
Діти (розум, і клеять листочок).
ІІ.Цікаві задачі від сови.
На ґанку гралися 5 мишенят. Згодом прибігла кішка. Скільки стало всіх на ґанку? (одна кішка, мишенята втекли).
Бабуся зв'язала онукам на зиму шарфи і рукавички. Всього вона зв'язала 3 шарфи і 6 рукавичок. Скільки онуків у бабусі? (троє)
У коня дві праві ноги, дві ліві ноги, дві задні та дві передні. Скільки ніг разом? (4 ноги).
Ведмедик Вінні любить мед. На день народження він приготував 5 бочок меду. Коли в гості до нього прийшов кролик і п'ятачок, то вони принесли ще по одній бочці меду. Скільки бочок меду стало у Вінні. (о, бо він все з'їдає)
Діти, що вам допомогло розв'язати задачі? (пам'ять, мислення) - приклеїмо листочки на дуб.
Діти, ще яку якість ви проявили (кмітливість) - прикріпимо хмаринку.
6. Рухлива гра «Хто як рухається»
Ведучий називає слова, а діти імітують рух предмета, переміща¬ючись по класу.
Літак, зайчик, ведмідь, жабка, чапля, учень в молодших класах, горобчик, пташка, п`ятикласник.
(Учень кріпить м'яч, як символ спритності, швидкості)
7. Вправа «Графічний диктант» (8-10хв).
Листочки (аркуші паперу в математику) - на уважність, зосередженість, старанність.
Інструкція: від крапочки за моєю командою почали: 1 клітинка вправо; 1 клітинка вверх; 1 клітинка вправо; 1 клітинка вверх; 2 клітинки вправо; 1 клітинка вниз; 2 клітинки вправо; 1 клітин 1 1ка вниз; 4 клітинки вправо; 1 клітинка вниз; 1 клітинка вправо; 1 клітинка вниз; 1 клітинка вправо; 1 клітинка вниз; 2 клітинки вліво; 3 клітинки вниз; 2 клітинки вліво; 2 клітинки вверх; 2 клітинки вліво; 2 клітинки вниз; 2 клітинки вліво; 3 клітинки вверх; 1 клітинка вліво; 1 клітинка вверх; 2 клітинки вліво; 2 клітинки вниз; 1 клітинка вліво; 4 клітинки вверх та домалювати око.
Загадка: Здивувалась дітвора:
„Це тварина чи гора?
Як же їсть він, як він п’є?”
А для цього хобот є! (слон)
(учні кріплять слона, як уважність)
7. Вправа «Спільний малюнок».
Зі скриньки діти дістають розрізані навпіл квіточки, метелики. Рухаючись знаходять собі пару. В парах розмальовують метелики і квіточки не розмовляючи один з одним, щоб вони були однакові.
- Чи легко було виконувати?
- Як самі ви працювали?
- Діти кріплять на плакаті свої метелики, квіти, домальовують стебло.
- Коли ви працювали разом то яку якість, рису характеру проявили (дружба, фантазія, старанність).
Діти, ми вже близько до п'ятого класу, хто ж на вас там чекає? (інші вчителі, новий класний керівник). Давайте ми складемо «Побажання майбутньому вчителю» (діти пишуть на липких стікерах і кріплять на плакаті.
Побажання
- здорова - добра - красива - ніжна - ласкава - привітна - лагідна - терпляча - щаслива - смілива - розуміюча - розумна - весела - молода - найкраща
Підсумок
Будемо сподіватись діти, що наші побажання будуть здійснюватись у майбутньому. Але давайте згадаємо, що нам вдалося зібрати у нашу валізу, багаж (діти роблять висновок разом з психологом, потім стають вколо і говорять один одному приємні речі).
Психолог починає: «Я бажаю тобі гарно вчитись...» (будь старанним, допитливим, допомагай іншим, будь відмінником, будь впевненим у собі, будь слухняним, будь упевненим в собі, будь спостережливим, будь працьовитим, будь вірним другом...)
Психолог: «Діти, я вам дякую за гарні відповіді та за активність на занятті».
Всі разом прощаються: «щиро кажемо вам ДОПОБАЧЕННЯ!»
Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: Свєта
Переглядів: 819 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН