Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [1]
Управління [10]
Навчальна діяльність [6]
Наші досягнення [18]
Дошкільне виховання [85]
Бібліотека [13]
Правове виховання [15]
Учнівське самоврядування [18]
Музей [3]
Соціально-психологічна служба [24]
Цивільна оборона [4]
Медичний кабінет [65]
Інформація для батьків [20]
ЗНО [2]
Готуємось до ДПА [11]
Оголошення [17]
Наші випускники [4]
Методична робота [32]
Охорона праці [18]
Волонтерство [5]
Виховна робота [101]
Плани роботи [8]
Публічна інформація [4]
Сторінка логопеда [5]
Звітність [2]
Освітня програма [2]
харчування [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

Ігротека «Діти мають права»
11.01.2015, 22:56
Мета: - підвищення рівня ефективності правового виховання дітей;
- ознайомлення дітей з Конвенцією про права дитини;
Психолог на станціях повинен програти з дітьми ігри, розказати про права та обов’язково запитати про обов’язки дітей відповідно до їхніх прав. В кінці поставити в маршрутному листі оцінку (0-12) за активність, поведінку та згуртованість команди.
1. ПЛАНЕТА ТУРБОТИ.
(Стаття 3. Всі діти мають право на любов і піклування).
a) Гра «Моя сім’я».
Психолог ділять команду на дві частини. Для цього вони пропонують двом бажаючим стати «батьками». Кожен «батько» обирає собі «маму», «мама» - «доньку», «донька» - «брата» і т.д.. Коли утворення сімей завершене, пропонується наступна гра.
b) Гра «Скульптура сім’ї».
Кожній сім’ї дається завдання:
- створити скульптуру сім’ї, яка вітає іменинника;
- створити скульптуру сім’ї, яка відпочиває (на морі, в лісі).
c) Гра «Компліменти».
Всі діти встають в коло. Учасники гри мають сказати комплімент своєму сусідові зліва. Компліменти передаються по колу.
2. ПЛАНЕТА СМАКОТЛЯНДІЯ
(Стаття 33. Всі діти мають право на повноцінне харчування).
a) Гра «Кожному своє місце».
Психолог роздає дітям великі листи паперу, з написаними на них буквами, після чого загадує загадки типу:
Ми – злакові рослини, ще вищі від людини.
Їдять нас до весни – стебло, листки й плоди.
(Кукурудза)
Росту влітку на городі, маю плаття дуже модні.
В мене їх дуже багато, за що й люблять кроленята
(Капуста)
Діти відгадавши загадку, швидко повинні вишикуватись в ряд з потрібними буквами.
b) Гра «Смачного».
Психолог пропонує дітям назвати рецепти відомих страв.
c) Гра «Поспіваймо».
Діти співають пісні, в яких згадується про їжу.
3. ПЛАНЕТА ЗНАНЬ
(Стаття 28, 29. Всі діти мають право на освіту.)
a) Гра «Чорний ящик».
Психолог показує команді чорний ящик, в якому лежить предмет (зошит, ручка, резинка). Діти за допомогою запитань відгадують назву предмета.
b) Гра «1, 2, 3, пригадаємо казки».
Учасники називають казки в яких зустрічаються числа.
c) Гра «поети».
Психолог дає дітям листки паперу, на яких написані слова-рифми типу:
сонце-віконце; дитина-малина; боятися-сміятися; лисиця-одиниця.
Команда складає вірші з даних слів.
4. ПЛАНЕТА ВЕСЕЛЯНДІЯ
(Стаття 31. Всі діти мають право на відпочинок та дозвілля.)
a) Гра «Танець лавата»
Діти стають в коло. Психолог разом з командою співає пісні, рухаючись по колу:
Дружно танцюємо ми тра-та-та, тра-та-та,
Танець веселий наш, танець лавата,
Наші вуха гарні, а в сусідів кращі.
Після цих слів треба взятись за вуха сусідів, продовжуючи рухатись. Психолог називає різні частини тіла (ніс, коліна, плечі).
b) Гра «Паровоз».
На землі розставлені кеглі. Діти стають один за одним. Вибирається ведучий – «паровоз», інші – «вагони». «Паровоз» оббігає між кеглями, після чого приєднує до себе по одному «вагонові» . Оббігаючи кеглі потрібно не зачепити їх.
c) Гра «Телеграф».
Діти діляться на 4 команди, які стають квадратом на відстані 4-5 метрів. Одна лінія квадрату передає інформацію (якесь слово) протилежній лінії. Бокові лінії створюють перешкоди (гучний крик, свист).
5. ПЛАНЕТА ПІЛЮЛЬКІНА
(Стаття 2,4. Всі діти мають право на медичну допомогу.)
a) Гра «Знахар».
Психолог запитає дітей, що їм відомо про конкретні лікарські рослини, які лікувальні властивості вони мають.
b) Гра «Лікар Айболить».
Психолог проводить бесіду з дітьми про надання першої медичної допомоги, демонструючи деякі її види.
c) Гра «Вітаміни».
Ведучий називає слово (фрукти, овочі, їстівні продукти), в якому містяться вітаміни. Наприклад: морква. Діти кажуть слово. Яке починається на букву, якою закінчується попереднє слово (апельсин).
6. ПЛАНЕТА ДРУЖБИ
(Стаття 37, 39. Жодна дитина не повинна бути скривджена і зневажена.)
a) Гра «Переповнений тролейбус».
В команді обирається 4-5 «пасажирів», інші імітують переповнений тролейбус. Завдання для «пасажирів»: потрібно потрапити в переповнений тролейбус.
b) Гра «відгадай емоцію».
Психолог роздає дітям папірці з вказаними на них негативними емоційними станами (злість, розпач, образа). За допомогою міміки та жестів діти показують ці емоції, інші їх вгадують.
c) Гра «Усмішка по колу».
Команда стає в коло, всі беруться за руки. Кожен дарує усмішку з хорошими побажаннями своєму сусідові зліва.
7. ПЛАНЕТА ТАЛАНТІВ
(Стаття 29. Всі діти мають право на розвиток талантів)
a) Гра «В полі береза стояла».
Психолог разом з командою співає пісню:
В полі береза стояла,
В полі кучерява стояла,
Люлі-люлі стояла,
Люлі, люлі кучерява стояла
Далі психолог показує певні рухи, якими заміняються слова пісні. Слова заміняються рухами по черзі. Гра триває доти, доки пісня не буде «співатись» одними рухами.
b) Гра «Складаємо казку».
Психолог пропонує дітям скласти свою казку, використовуючи відомих героїв казок.
8. ПЛАНЕТА РОЗУМІННЯ
(Стаття 12, 13. Всі діти мають право на власну думку.)
a) Гра «Зіпсований телевізор».
Діти стають один за одним. Психолог каже слово, тому хто стоїть останній. Він за допомогою міміки та жестів показує слово тому хто стоїть перед ним. Останній учасник гри називає слово, яке йому показали.
b) Гра «Зрозумій мене».
Команда ділиться по парах. Психолог дають одній частині дітей завдання: передати інформацію за допомогою міміки та жестів типу: «Зустрінемося біля магазину о 18.00 ». Інша частина дітей повинна зрозуміти інформацію і передати: «Давай зустрінемося біля річки».
c) Гра «Перекрученці».
Психолог зачитує команді перекручені прислів’я типу:
- все те срібло, що тьмяніє (Не все те золото, що блищить);
- велика муха, а й та відпочиває(Мала бджола, а й та працює);
- хто все робить, той і їсть (хто не працює, той не їсть).
Діти називають правильно прислів’я.

9. ПЛАНЕТА ДІТЕЙ
(Стаття 42. Всі діти мають знати свої права).
a) Гра «Дорогами казок».
Психолог називає казку, команда вказує, ким і які права були порушені. Психолог зачитують уривки цих казок, а діти їх інсценують. Діти придумують, як захистити права героїв.
b) Гра «Знайди ключ».
Психолог пропонує дітям витягнути пелюстки з паперової ромашки. На одній з пелюсток написано слово «ключ», на інших - питання, які стосуються Конвенції ООН. Діти відповідають на питання до тих пір, поки не знайдуть пелюстки з словом «ключ».
c) Гра «Повітряна кулька».
Діти стають в коло. Психолог передає по кругу повітряну кульку. Той, в кого вона в руках, розказує про свої враження від ігротеки, про те, що нового він дізнався.
10. Галактика «Дружба між дітьми».
Це остання станція куди прибігають команди. Там психолог запитує в учнів, які вони права вивчили. Підводить підсумки. Забирає у капітана маршрутний лист.
Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: Свєта
Переглядів: 879 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН