Мета: довести учням важливість того, що вони є колективом, однією силою; учити аналізувати почуття, які виникають під час зустрічі з несхожими на нас людьми; розвивати вміння працювати в групі, висловлювати свої думки, спілкуватися, слухати одне одного, чутливість; виховувати почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, взаємовиручки.
Мета: допомогти учням усвідомити, що добро потрібне кожній людині. Вчити нести добро іншим через добрі справи. Сприяти вихованню в них активної життєвої позиції, людяності, чесності, милосердя, доброти.
Діти можуть зазнавати порушення своїх прав, навіть не знаючи, що до них застосовується та чи інша форма насилля. Тому першочерговим завданням постає забезпечення дитини інформацією про її права. В ігротеці беруть участь команди дітей, які складаються з 7-8 людей. Команда повинна мати капітана, девіз та емблему. Капітан отримує маршрутний лист, в якому вказані станції (планети). На кожній станції психолог ознайомлює дітей із однією з статей Конвенції ООН про захист прав дитини. Ознайомлення відбувається в ігровій формі.
Мета: допомогти підліткам дізнатися про ознаки справжньої дружби; оцінити себе, свої сильні та слабкі сторони в дружбі, отримати знання про шляхи вдосконалення дружніх стосунків.
Мета: ознайомити учнів з поняттям «насильство», видами насильства, правовими та юридичними аспектами. Показати способи захисту особистості в ситуації насильства.
Мета: розширити знання дітей про шляхи формування дружнього колективу, узагальнити значимість слова «дружба». Учити виявляти турботливе ставлення до інших, висловлювати свої думки, знаходити конструктивні способи вирішення при спільній діяльності. Сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків, створенню позитивного мікроклімату. Формувати в учнів чуття єдності один з одним та з колективом.
Світ навколо нас змінюється з небаченою швидкістю. Питання майбутнього стало пріоритетом не лише дорослих. Наразі успішна адаптація в суспільстві можлива лише за умови чітко визначених життєвих перспектив. Тому все частіше старшокласники ставлять перед собою подібні питання: «А що ж для мене майбутнє?..»
Мета: вплинути на підвищення пізнавальної активності учнів; розвивати у дітей спостережливість, пам'ять, увагу; розвивати співпрацю учнів один з одним, уміння домовлятися з товаришами, вислуховувати їхню думку. Обладнання:кольорові олівці, роздатковий матеріал: картки для виконання завдань, демонстраційний матеріал: малюнки для порівняння, дошка , крейда, клей.