Сучасне суспільство змінюється досить швидко, важко прогнозувати навіть найближче майбутнє. Тому неможливо передбачити, які знання можуть знадобитися дитині в її позашкільному житті, а які - ні. З огляду на це в сучасній школі, особливо перед учителем початкових класів, першочерговим має стати завдання не накопичення дитиною інформації
Перелік Збірників завдань для державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх
навчальних закладів з навчальних предметів інваріантної
складової Типових навчальних планів
Лист Міністерства № 1/9-115 від 14.02.2014 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державноїпідсумковоїатестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014навчальному році".
Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу
Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів
Лист МОН № 1/9-383 від 30.05.13 року .new"Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році "
Лист МОН № 1/9-368 від 24.05.13 року .new"Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі" скачати Рекомендації щодо особливостей викладання інформатики у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів (фрагмент додатку 2). Матеріали для викладання інформатики у 5 класі - ftp://dn.hoippo.km.ua/5klas.zip