Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [1]
Управління [10]
Навчальна діяльність [6]
Наші досягнення [18]
Дошкільне виховання [85]
Бібліотека [13]
Правове виховання [15]
Учнівське самоврядування [18]
Музей [3]
Соціально-психологічна служба [24]
Цивільна оборона [4]
Медичний кабінет [65]
Інформація для батьків [20]
ЗНО [2]
Готуємось до ДПА [11]
Оголошення [17]
Наші випускники [4]
Методична робота [32]
Охорона праці [18]
Волонтерство [5]
Виховна робота [101]
Плани роботи [8]
Публічна інформація [4]
Сторінка логопеда [5]
Звітність [2]
Освітня програма [2]
харчування [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

Заняття з художньо-естетичного розвитку (старша група)
17.02.2019, 15:46

Інтегроване заняття з художньо-естетичного розвитку

«Подорож до піщаної печери»

 

Мета:

  • створити у дітей позитивний настрій за допомогою застосування методів пісочної терапії, вчити їх передавати різні емоційні стани в імітаційно-образних іграх;

- розвивати артикуляційний апарат дітей, удосконалювати уміння багаторазово повторювати один і той же рух;

- познайомити дітей з властивостями та якостями піску. Допомогти зміцнити м’язи рук, розвивати спритність і координацію рухів кистей рук під час роботи з піском. Вчити шляхом практичної діяльності робити «живий пісок», використовувати його для ліплення піщаних виробів. Розвивати творчі здібності дітей при малюванні кольоровим піском;

  • виховувати у дітей бажання експериментувати, почувати себе більш успішним, отримати можливість самовираження.

Матеріали: кімнатна пісочниця, звичайний пісок, кольоровий пісок, вода, сніг у відерці, дзвіночок, спокійна музика.

Хід заняття

Діти, подивіться, я сьогодні принесла вам дзвіночок, але він не простий, а чарівний. Цей дзвіночок дуже любить дарувати людям радість. Давайте будемо передавати дзвіночок один одному разом з нашими щирими побажаннями. (Під ніжну музику, діти передають дзвіночок та бажають всього доброго один одному).

Цей дзвіночок дуже любить подорожувати і сьогодні він запрошує нас в чарівну країну, а яку саме ви дізнаєтесь відгадавши загадку. Загадую загадку.

Так, молодці це – пустеля. Країна пісків, пісочна країна. А ви б хотіли потрапити до пісочної країни.

Давайте сядемо на килим, закриємо очі і за допомогою чарівного дзвіночка перенесемось до пісочної країни.

(Діти сідають на килим, закривають очі, звучить мелодія дзвіночків).

Відкривайте очі. Подивіться ми з вами на порозі чарівної країни пісків, але для того, щоб пісочна країна пустила нас у свої володіння треба привітатись з піском.

Здрастуй наш пісочок,

Жовтенький дружочок,

У долоньки наші подивися

У них доброта й любов знайшлися.

Ми з вами привіталися з піском тепер можемо погратись з ним, але послухайте правила поводження в пісочній країні.

Шкідливих немає дітей у країні

Адже не місце їм у піску

Тут не можна кусатись і битись,

І в очі піском кидатись.

А зараз ми можемо погратись з піском, адже пісок полюбляє, кои лагідні дитячі  пальчики торкаються його.

(Діти виконують рухи пальцями по піску).

  • Повзає по поверхні піску змійка. Як вона повзе? Як каже? («Ш»).

- Жучок борсається в піску – промовляємо звук «Ж» (діти рухають всіма пальцями, імітуючи рухи комах).

- Коник стрибає по піску – промовляємо звук «З» (стрибаємо пальцями, імітуючи рухи комах).

  • «Дует пісочний вітер» - промовляємо звук «В» (долонями розгладжуємо пісок).

Діти, ви дуже гарно погрались з піском. А скажіть мені, який пісок? (Сипучий, сухий, дрібний, жовтий). Так, а ще пісок вміє розмовляти. Давайте послухаємо, як шумить пісок, пісочний дощ.

Пісочний дощ – звук «С». (Діти спочатку повільно, а потім швидко сиплять пісок із свого кулачка в пісочницю.

Артикуляційна гімнастика

Відкриваємо ротик – будинок

Хто господар в домі тім

У ньому господар – язичок

Він зручно в будинку ліг.

(Відкриваємо і закриваємо рот, показуючи і ховаючи язичок).

В цьому будинку дві стіни

Це щоки  - нам видно

Можуть стіни в будинок  втягнутись

А потім, як куля надутись.

(Надуваємо та втягуємо щоки).

Двері – губи гнучкі

Можуть стати усмішкою,

Можуть в трубочку зібратись

Потім знову посміхнутись.

(Розтягуємо губи в посмішку, після збираємо трубочкою).

Молодці, ви гарно розім’яли свої язички та губи. Тепер ми можемо далі продовжити подорож по пісочній країні.

Діти, а скажіть сніг і пісок, чи є між ними щось спільне? Вони однакові, чи різні?

(Міркування дітей)

Давайте пройдемо в нашу чарівну лабораторію і порівняємо сніг і пісок.

(Проводиться порівняння снігу та піску. Сніг – мокрий, холодний,  тане у теплі, білий. Пісок сипучий, буває мокрий, в теплі не тане, а з мокрого можна ліпити).

Ми вже виконали стільки завдань, що трішки втомились. Я пропоную вам відпочити та трішки розім’ятись.

Фізкульт хвилинка

Відпочили? Тепер можна далі продовжити експерименти в пісочній країні.

А знаєте, що пісок можна «оживити»?  Хочете ми сьогодні з вами зробимо «живий пісок»? таким піском можна гратись  і в групі і в дома. Давайте ми із цього піску виліпимо щось, хто що, побажає.

Самосійна робота дітей.

Дивіться, які гарні фігурки у нас вийшли. Вони не розсипаються і водночас м’якенькі. Ці фігурки ми залишимо в пісочній країні, а потім, коли повернемось в дитячий садок, поділимось секретом виготовлення живого піску з іншими дітьми і навчимо їх робити гарні вироби з нього.

(Миємо та витираємо руки).

Молодці, ви добре впорались із всіма завданнями. Ми з вами захоплююче подорожували по пісочній країні, грались з піском, але перед тим, як повернутись в дитячий садок, я пропоную вам ще одне цікаве завдання.

Так як скоро весна, я пропоную намалювати весняну картину. Для цього ми маємо кольоровий пісок. Діти працюють самостійно.

Діти, де ми сьогодні з вами побували? Вам сподобалась наша подорож? І мені сподобалась. Але нам пора прощатись із пісочною країною.

У долоньки свої подивіться

Один одному всміхніться

Спасибі, милий наш пісок,

За день чудовий і урок.

Тепер я прошу вас простягнути руки над пісочницею і зробити рухи так, ніби ми скатуємо кульку. Тепер прикладіть цю кульку до свого серденька і повторюйте за мною:

«Ми беремо із собою все найважливіше, що було сьогодні з нами, все, чому ми навчились і дізнались».

Категорія: Дошкільне виховання | Додав: Оксана
Переглядів: 235 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН