Таємниця листопаду
Мета. Систематизувати уявлення дітей про послідовність змін у природі восени; розширити знання дітей про взаємозв'язок між настанням холоду і станом рослин.
Показати, як зміни у неживій природі впливають на стан рослин.
Розкрити таємницю листопаду, пояснити явище падолисту; формувати у діте й елементи наукового пізнання світу; навчити бачити барви осені.
Розвивати образне мовлення, логічне мислення, уяву, фантазію дітей.
Виховувати любов до рідної природи, бажання пізнавати довкілля.
План прогулянки
- Етюд "Привітання"
- Бесіда про те, як надворі гарно і чудово. Вірші про осінь.
- Мандрівка "потягом" до королівства осені. Оплата квитків - дидактична гра "Осінь яка?"
- Дидактична вправа "У віконце виглядай, як осінь змінює природу нам розповідай" (об'єкти: сонечко, повітря, травичка, квіти, дерева, комахи, птахи)
- Прибули до королівства. Читання вірша про осінь. Бесіда за прочитаним.
- Гра "Перебігалочка" (назви дерево, кущик, осінню квіточку).
- Дидактична гра "Слова-ознаки називай, на один крок до берізки ступай". Читання листа про таємницю берізки ("Казка про різнокольорові листочки").
- Розповідь про явище падолисту.
- Дидактична гра "Якщо речення про ялинку доповниш - одик крок вперед зробиш"
- Рухлива гра "Я іду, іду... Листочок ось знайду"
- Повернення до длитячого садка. Обмін враженнями від прогулянки.
|