Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [1]
Управління [10]
Навчальна діяльність [6]
Наші досягнення [18]
Дошкільне виховання [85]
Бібліотека [13]
Правове виховання [15]
Учнівське самоврядування [18]
Музей [3]
Соціально-психологічна служба [24]
Цивільна оборона [4]
Медичний кабінет [65]
Інформація для батьків [20]
ЗНО [2]
Готуємось до ДПА [11]
Оголошення [17]
Наші випускники [4]
Методична робота [32]
Охорона праці [18]
Волонтерство [5]
Виховна робота [101]
Плани роботи [8]
Публічна інформація [4]
Сторінка логопеда [5]
Звітність [2]
Освітня програма [2]
харчування [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

Система занять з кольоротерапії (Заняття №5) Підсумкове заняття
17.02.2019, 14:59

Комплексне заняття з кольоротерапії

«Таємниця зеленої фарби»

Мета: продовжувати вчити дітей отримувати нові кольори шляхом змішування фарб і закріпити назви кольорів; створити дітям позитивну атмосферу, розвивати творчу уяву, прагнення до творчого самовираження, почуття краси кольору в природі в мистецтві, пізнавального інтересу; логічне мислення, виховувати творчий інтерес.

Психогімнастика «Привітаємось»

Добрий день, гості!

Добрий день, діти!

День новий настав,

Як нам не радіти.

Ми прийшли в садочок

Веселі та завзяті,

Будемо гратись, будем малювати.

Діти сідають на стільчики.

Сьогодні до нас прийшов ще один гість. Це наш давній знайомий… (Незнайко). На День Святого Миколая він під подушкою знайшов фарби, які приніс нам показати. Ось вони (показую). Але біда в тому, що Незнайко ще не всі кольори знає, давайте ми йому допоможемо. Нагадаємо та підкажемо, що яким кольором можна розфарбувати.

Слухайте загадки.

  1. Колір цей яскравий дуже

Колір серця, колір ружі,

Колір яблук у садку.

Колір маків на луку,

Колір шляпки в мухомора,

Колір вуст у помідора.

Колір стоп та заборони..

Що за колір то? (Червоний)

  1. Колір цей усім знайомий!

Він у соняха в короні,

Він у сонця в промінцях,

Згодом видний у синцях,

Він в скарбах в великій скрині,

У ромашках в середині,

На доріжках у піску

І у бджолах на бузку,

Він і в меду і в вершках,

У зерні, що є в мішках,

Здогадались вже? Промовте!

Що за колір  то є? (Жовтий).

  1. Ти зустрінеш його в травці,

Він у парку є на лавці,

В не достиглих фруктах є,

Смак картоплі він псує,

В кавуні і в часнику,

У чаю, що до смаку,

Він у паростках пшениці,

І в очицях, що у киці,

Є також у світлофорі

І у водоростях в морі.

Здогадались вже напевно,

Що за колір то? (Зелений)

  1. Подивись у небо друже!

Бачиш колір гарний дуже.

Такий лагідний, глибокий,

Прохолодний і високий.

Не лише він небом лине,

Є він також у рослинах

В кетягах із винограду.

І у півниках із саду.

Є у сливах і в цибулі,

В незабудках, що поснули.

В баклажанах, овочах,

Є у маминих очах,

У стежках судинних ліній…

Що за колір то є? (Синій).

Молодці! Всі загадки відгадали.

Дидактична гра «Знайди слово таким кольором»

Діти обирають картинки, назви предметів чи істот, які відповідають певному кольору. Беруть слово в руки і несуть в коробочку з відповідним кольором. Незнайко відкриватиме вдома фарбу, і пригадає, що можна розмальовувати цим кольором.

Незнайко розповів мені, що йому подобається найбільше червоний колір, бо він такий яскравий, радісний, бадьорий. Саме такого кольору у Незнайка м’ячик з яким він полюбляє гратися.

Дослід з червоним кольором «Забарвлення води» (формувати у дітей уявлення про різні оцінки кольору). Ми сьогодні будемо фарбувати воду, у нас вийде червона вода різних відтінків. Вода у склянках безбарвна, а ми її зробимо кольоровою. Дивіться, як я буду фарбувати воду: я буру на пензель фарбу, вмочую пензель до половини, тепер прополіскую у одній із склянок. У мене вийшла світло-червона водичка. А в іншу склянку я покладу більше фарби: умочую пензель повністю в фарбу, промию. Ми бачимо, що у першій склянці вода світло-червона, а в другій темніша.

А у вас, малята, який улюблений колір. Поясніть чому саме він вам подобається.

Діти, Незнайко дуже засмутився, що у нього закінчилась зелена фарба, адже він так хотів намалювати ялинку. Ви не хочете йому допомогти? Пам’ятаєте, як ми отримували нову фарбу з і інших фарб?

  • Коли ми малювали зайчика, які ми фарби змішували?
  • А яку отримали?

Зараз ми також спробуємо створити нову фарбу, але спочатку послухаємо казочку «Про жовту та синю фарби».

В одному лісі, серед веселих кульбабок та метеликів, жила собі Жовта фаба. Вона була така тепла та яскрава, що її любили всі навкруги: і лагідне сонечко, і рослини з тваринами, з усіма вона товаришувала та всім допомагала.

Якось Жовта фарба дізналась, що у сусідньому лісі живе інша фарба – Синя. Вона жила серед високих синіх дерев. На березі синього ставка, куди сонечко майже не потрапляло. Синя фарба була одинока та сумна, холодна, ні з ким не розмовляла, всіх цуралась. Школа стало Жовтій фарба Синю, і вона вирішила провідати сусідку. Довго пробиралась Жовта фарба крізь непрохідні хащі на синю галявину. Друзі, звірята, птахи і навіть ясне сонечко допомагали їй. І ось, нарешті, коли Жовта фарба пробралась крізь густі хащі, вона побачила на березі синього озера Синю фарбу, яка сиділа і тужила на самоті. Дуже шкода їй стало Синю фарбу, і навіть дрібні сльозинки з’явились на її обличчі. Але вона довго сумувати не вміла. Жовта фарба вирішила поділитись з Синьою своєю теплотою і радістю. Згодом фарби потоваришували і часто ходили одна до одної у гості. Вам сподобалась казочка? Про які фарби в ній розповідалось? Якою була Жовта фарба? А якою Синя?

Пальчикова гімнастика.

Тук-тук-тук кулачки (стукати кулачком об кулачок)

Пальці наші, як голки (згинати і розгинати пальчики)

Посварились, помирились (долоні розвернуті і одна до одної)

Обнялися, подружились (пальці в «замок», покрутити).

Вже пограли  ми малята

І готові малювати.

Давайте підійдемо до столиків і розглянемо які там є фарби. (Жовта і синя). Зараз ми з вами спробуємо подружити і наші фарби. Та побачимо, яка утвориться. Вмочуємо одну долоньку в одну фарбу, а іншу долоньку в іншу. Зєднаємо їх і потремо ручку об ручку. Яка фарба утворилась?  (Зелена).

Фарба Синя, фарба Жовта

По одинці жили довго

Жовта з Синьою зустрілись,

Посміхнулись, подружились.

Жовта з Синьою зєднались

І зелена утворилась.

Давайте нанесемо відбитки від наших долоньок на папір у цей трикутник. На що схоже відображення? (На ялинку). Мабуть Незнайко хотів саме таку ялинку намалювати. А зараз ми помиємо ручки.

Ой, погляньте, хмаринка, а що це вона нам принесла? Давайте пошукаємо в тій водичці для нас є подаруночки. (Опускаємо руки в воду). Знайшли камінці кольорові. Кожен вибрав собі камінець улюбленого кольору.

Хвилинка самомасажу камінцями.

Гра «Живе доміно»

Повязую дітям стрічки на обидві руки, різних кольорів. Пропоную всім швидко побудувати коло так, щоб у кожної дитини колір стрічки, збігся з кольором стрічки товариша, якого потрібно взяти за руку. Так утворити коло.

Незнайко дякує вам, що ви познайомили його з назвами кольорів і підказали, що чи кого можна малювати тим чи іншим кольором. Незнайкові дуже сподобалось з вами гратись, але йому вже час поспішати додому. Поділитись з друзями з секретом зеленої фарби. До побачення!

Категорія: Дошкільне виховання | Додав: Оксана
Переглядів: 321 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН