Конспект прогулянки «Погодуйте птахів взимку!»
Мета: вчити розрізняти птахів за пір’ям, розміром, звичками;
- розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення; розвивати рухи, спритність, швидкість реакції, дія за сигналом;
- виховувати емоційно-позитивне ставлення до птахів; доброту, чуйність, бажання допомагати і робити добрі справи, працьовитість;
Обладнання: обручі, мотузки, кошик, іграшки для самостійної ігрової діяльності (машини, пісочні набори).
Хід прогулянки
Погодуйте птахів взимку!
Нехай з усіх кінців
До вас злетяться, як додому,
Зграйки на ганок!
Не багато їм корму
Жменьку зерна потрібно,
Жменьку зерна і не страшна їм зима.
Бесіда-спостереженя.
Вихователь.
- Про що цей вірш? (Цей вірш про птахів. Про те, що їх треба годувати взимку)
- Подивіться! У нас на ділянці багато пташиних їдалень. Як вони називаються? (Годівницями)
- Навіщо ми їх повісили? (Щоб годувати птахів)
- Чим ми годуємо птахів? (Зерном, пшоном, хлібом, насінням).
- Для чого ми допомагаємо птахам? (Щоб птахи були ситі і не замерзли)
- Яку користь приносять птахи? (Охороняють ліс від шкідників, їдять мошок, комарів, гусениць. Вони гарно співають).
Пригадуємо, які вірші знаємо про птахів.
Вихователь. А як ми віршем запрошуємо пташок до годівниць? (Індивідуальна робота) Ваня Г.
Голодно, холодно,
Галки, горобці,
Голодно, холодно
Голуби, гуленьки мої.
Прилетіли в гості,
Повні у нас жмені!
Клюйте, гостюйте,
Не лякайтесь, клюйте!
- Які птахи прилітають до наших годівничок? (Горобці, снігурі, голуби)
- Вони всі однакові чи відрізняються між собою? Чим? (Дзьобом, хвостами, у них різне пір’я, по різному співають)
- Хто знає, як співає горобець?
- Хто покаже, як стрибає горобець?
- Як пташки сидять на гілці?
- Як вони по ній пересуваються? (Кроки по мотузці приставним кроком)
Рухливі ігри: «Пташки і клітка» (Увага, спостережливість, спритність, швидкість); «Гуси-гуси» (Увага, швидкість).
Трудова діяльність.
Вихователь.
- Як змінюється життя птахів з приходом весни? (Прилітають перелітні птахи і починають будувати собі гнізда).
- З чого птахи будують гнізда? (З гілок)
- Зараз ми перетворимося на птахів і вирушимо збирати гілочки для гнізда.
(Діти збирають гілки на майданчику, складають їх в одному місці – будують для пташок гніздо).
Самостійна ігрова діяльність з виносним матеріалом.
Доручення: після ігор зібрати виносний матеріал.
Вихователь. Малята, чи сподобалась вам наша сьогоднішня прогулянка?
Що сподобалось найбільше?
Підготувала вихователь старшої групи
Філіпчук О.В. |