Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [1]
Управління [10]
Навчальна діяльність [6]
Наші досягнення [18]
Дошкільне виховання [85]
Бібліотека [13]
Правове виховання [15]
Учнівське самоврядування [18]
Музей [3]
Соціально-психологічна служба [24]
Цивільна оборона [4]
Медичний кабінет [65]
Інформація для батьків [20]
ЗНО [2]
Готуємось до ДПА [11]
Оголошення [17]
Наші випускники [4]
Методична робота [32]
Охорона праці [18]
Волонтерство [5]
Виховна робота [101]
Плани роботи [8]
Публічна інформація [4]
Сторінка логопеда [5]
Звітність [2]
Освітня програма [2]
харчування [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

Казковий театр Комплексне заняття
[ Викачати з сервера (300.0 Kb) ]09.03.2019, 22:46

                      Казковий театр

                                 Комплексне заняття

 

Мета: навчати застосовувати в активному мовленні прикметник «від», удосконалювати вміння наслідувати, узгоджувати свої дії під час інсценування; виробляти вміння слухати розповідь до кінця; розвивати асоціативне мислення, зорову та слухову увагу, уяву; виховувати впевненість у своїх силах.

Матеріал: маски – наголівники героїв казки «Колобок», паперові листочки, на зворотному боці яких зображені казкові персонажі, друдли, сюжетний малюнок до гри «Хто сховався?», аркуш «Лабіринт», фігурка Колобка.

                        

                                           Хід заняття

  1. Організаційний момент.

          Вихователь пропонує дітям потрапити у знайому казку і стати її героями, а якої саме казки – вони дізнаються,коли відгадають загадку.

На сметані замісили,

На вікні охолодили.

Кругленький бочок –

Покотився …( Колобок).

З’являється фігурка Колобка.

2.Зустріч з персонажами казки.

Вихователь читає загадки, діти відгадують і виставляють фігурки казкових героїв.

Помела, пошкребла –

Колобочка спекла. (Баба).

Колобочка на обід

Попросив у баби… (дід).

Пара довгих вушок,

    Сіренький кожушок,

Швидкий побігайчик,

А зветься він …(зайчик).

Ходить хмуро між дубами,

                Хижо клацає зубами,

Він завив – і ліс замовк.

Це лихий і лютий … (вовк).

 

 

Цілу зиму у барлогу

Спить кудлатий, клишоногий.

Як же зветься цей забрідь?

Здогадалися? (Ведмідь).

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

                Як же звуть її? (Лисиця).

3.Вправа з елементами ейдетики «Від кого утік Колобок?»

Вихователь пропонує пригадати, від кого Колобку вдалося втекти, а від кого – ні, та наголошує, що після кожної зустрічі йому доводилося долати перешкоди (вони зображені у вигляді друдлів). Вихователь розкладає друдли біля кожного персонажа казки, а діти, дивлячись на них, називають перешкоди, які вони уявляють. Так, після втечі від діда і баби Колобок змушений був стрибати по горбочках, після зустрічі із Зайчиком – обминути колючки, тікаючи від Вовка – ледве не потрапив у калюжу і т.д.

Колобок утік від… (діда).

Колобок утік від… (баби).

Колобок утік від… (зайчика).

Колобок утік від… (вовка).

Колобок утік від… (ведмедя).

Колобок утік від…(лисички).

 

4.Фізкультхвилинка

Вихователь читає віршовані рядки та виконує рухи, а діти повторюють за ним.

Колобок, колобок, теплий і рум’яний,

(Діти виконують нахили ліворуч-праворуч)

Стриб та скік, стриб та скік,

По доріжці в ліс утік.

(Стрибають і бігають на місці)

То праворуч зазирнув,

То ліворуч повернув,

(Повертаються праворуч-ліворуч)

То з листочком закружляв,

(Обертаються на місці)

Білченятко привітав,

(Присідають)

                        По доріжці покотився

(Біжать одне за одним по кімнаті)

І в долоньках опинився!

(Біжать до вихователя)

5.Інсценування казки

 Вихователь розкладає на столі листочки, серед яких є із зображенням персонажів казки. Діти по черзі перегортають литочки. Дитина, якій дістався листочок із малюнком, отримує відповідну роль.

  Діти-актори отримують маски-наголівники, а решта дітей (глядачі) сідають на стільчики.

 Діти разом із вихователем проводять інсценування твору. Під час показу педагог виконує роль казкаря, коментуючи дії персонажів, або роль казкового героя.

 

6.Розвиток зорової уваги

Вихователь показує дітям малюнок «Хто сховався?», просить розглянути і сказати, які тварини заховались за деревами?

Хто сховався за кущиком? (Зайчик.) Як ви про це дізналися? (Стирчать заячі вушка.)

Хто сховався за ялинкою? (Лисичка.) Як ви про це дізналися? (Видно руденьку шубку та пишний хвіст.)

Хто сховався за великим деревом (дубом)? (Ведмідь.) Як ви про це дізналися? (Він великий, його шубка коричневого кольору, хвоста немає.)

А хто сховався за маленьким деревом? (Вовк.) Як ви про це дізналися? (Видно сіре хутро, вовчий хвіст.)

IMG-2fb9d89b5166d02eb9d8b2c9338e3e39-V.jpg

7.Розвиток  дрібної моторики рук

Вихователь роздає дітям аркуші «Лабіринт» та кольорові олівці (фломастери).

Кого ви бачите на малюнку угорі? (Колобка.)

Хто намальований унизу? (Лисичка та бабуся.)

До кого слід бігти колобкові? (До бабусі.) Покажіть йому доріжку – проведіть пальчиком. (Діти виконують завдання.) Проведіть олівчиком по доріжці, що веде Колобка до бабусі. (Діти виконують завдання.)

          8. Підсумок заняття.

          Вихователь:

          - Малята, чи сподобалася вам наша зустріч із Колобком? Що вам запам’яталося найбільше? Давайте подякуємо Колобкові та попрощаємося із ним.

 

 

 

Категорія: Дошкільне виховання | Додав: VAL1976
Переглядів: 245 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН