Меню сайту
Категорії розділу
Українська мова та література [44]
Світова література [11]
Англійська мова [51]
Математика [34]
Історія [21]
Географія [30]
Біологія [8]
Фізика [16]
Астрономія [21]
Хімія [21]
Інформатика [71]
Трудове навчання [16]
Художня культура [13]
Музичне виховання [14]
Захист Вітчизни [9]
Основи здоров'я [18]
Фізична культура [24]
Молодші класи [88]
Християнська етика [19]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

Англія в ХІ- ХV ст. Вільгельм І Завойовник.
[ Викачати з сервера (21.9 Kb) ]19.03.2016, 11:28

Тема: Англія в ХІ- ХV ст. Вільгельм І Завойовник.

Мета: Пояснити, як розвивалася середньовічна Англія.

Вияснити причини нормандського завоювання Англії.

Розвивати вміння учнів готувати повідомлення і виступати з ними перед класом.

Виховувати учнів в дусі усвідомлення невиправдної шкоди війн для суспільного розвитку.

Обладнання: настінна карта, дидактичний матеріал.

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку

І. Структура навчальної діяльності.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Англосаксонські королівства.
  2. Англія і вікінги.
  3. Нормандське завоювання Англії.
  4. Перші Платангенети.
  5. «Велика хартія вольностей».
  6. Застосування англійського парламенту.
  7. Англія в ХІV ст.
  8. V. Закріплення нових знань.
  9. . Підсумки уроку.
  10. І. Домашнє завдання.

План уроку

І. Організація навчальної діяльності. Оголошую тему і мету уроку, а також завдання.

ІІ. Перевірка домашнього завдання:

  1. Бліц-опитування:
  1. Яка династія прийшла на зміну Каролінгам? (династія Капетингів).
  2. Яким було становище Капетингів? (король не був господарем у країні, лише на Іль-де-Франс).
  3. Яким було становище тоді у Франції? (переживала господарське піднесення, успішно розвивалися с/г, ремесла).
  4. Якими були взаємини між феодалами і селянами? (Одні – пригнічували, інші – вимагали грошей).
  5. Чому суперникам у боротьбі Капетингів за об’єднання Франції стали англійські Платангенети?
  6. Які риси характеру мав Філіпп ІІ Август? (енергійність, обережність, віроломство).
  7. Що вам відомо про Правління Людовіка ІХ Святого?
  8. Хто такий Філіпп ІV?
  9. Назвати причини і привід до війни Столітньої?
  10. Розповісти про Жанну Д’арк.
  11. У якому столітті Франція стала однією з найбільш могутніх і централізованих держав Європи?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу:

  1. Англосаксонські королівства.
  • розповідь учителя, за розповіддю записати:

а) Які традиції принесли з собою англосакси?

б) що було джерелами християнізації Англії?

  1. Англія і вікінги.
  • опрацювати самостійно, дати відповіді на питання:

а) У якому році відбувся перший напад вікінгів на Британські острова?

б) Чому уессенський король Альфред одержав прізвисько Великий?

  1. Нормандське завоювання Англії.
  • опрацювати самостійно, скласти чотири запитання.
  1. Перші Плантагенети.
  • опрацювати самостійно, скласти історичний портрет (див. підручник, ст.298).
  1. «Велика хартія вольностей»
  • робота з документом;
  • опрацювати документ: «Витяг із Великої хартії вольностей»

а) Чому короля Іоанна прозвали Безземельним?

б) Коли було прийнято Велику хартію вольностей?

  1. Застосування англійського парламенту.
  • опрацювати самостійно, виписати незнайомі слова і скласти з ними свої речення.
  1. Англія в ХІV ст.
  • опрацювати самостійно, вправа «літописець» - записують матеріал, який запам’ятали. 
  1. Війна Червоної та Білої троянд.

Вправа «Алгоритм»

  1. Дата
  2. Причини
  3. Привід
  4. Учасники
  5. Основні події
  6. Значення
  7. Наслідки
  8. V. Закріплення нового матеріалу:
  1. Опрацювати документ «Витяг із «Правди короля Альфреда» (див. підручник, ст.155).

а) У якому році відбувся перший напад вікінгів на Британські острова?

б) Яку державу утворили вікінги на території Англії?

в) Чому уессенський король Альфред одержав прізвисько Великий?

  1. Робота з ілюстраціями:
  • Описати одну з ілюстрацій (див. підручник, ст.152-167).
  1. Порівняти історичні явища:

а) Столітня війна у Франції.

б) Війна Білої і Червоної троянд.

 

1) Визначте сутність кожної оцінки історичної події або явища.

2) На що спирався автор, даючи цю оцінку, і визначте об’єктивність його висновків.

3) Проаналізуйте наведені аргументиі логіку наведених доказів.

4) Зробіть свій вибір на користь однієї з наведених оцінок і поясніть, чому ви зробили саме такий вибір?

 

V. Підсумки уроку:

 Розглянутий період став визначальним для розвитку Англії. У цей час відбувалося зміцнення королівської влади, що супроводжувалося появою станово-представницьких органів влади. У майбутньому вони відіграли важливу роль в історії Англії.

 

VІ. Домашнє завдання: §14.

Категорія: Історія | Додав: Duda
Переглядів: 662 | Завантажень: 35 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН