Меню сайту
Категорії розділу
Українська мова та література [44]
Світова література [11]
Англійська мова [51]
Математика [34]
Історія [21]
Географія [30]
Біологія [8]
Фізика [16]
Астрономія [21]
Хімія [21]
Інформатика [71]
Трудове навчання [16]
Художня культура [13]
Музичне виховання [14]
Захист Вітчизни [9]
Основи здоров'я [18]
Фізична культура [24]
Молодші класи [88]
Християнська етика [19]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Block content
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

Контрольна робота №5(9 клас поглиблене вивчення)
[ · Скачати дистанційно (29 Kb) ]09.03.2016, 14:20

Контрольна робота по темі: «Додаткові типи змінних»

Варіант 1.

1. Hexaй  y  пporpaмi зpoблено такі описи:

type vegetables= (tomato, potato, carrot, cabbage, pepper, onion, radish);

type fruit= (apple, pear,  cherry, lemon, orange, kiwi, grapefruit);

var a,  b: vegetables; c,  d: fruit; v:  tomato .. onion; f : apple .. cherry;

Дайте  відповіді на такі запитання та виконайте завдання.

1)  Яких значень набуватимуть змінні  b, d?

2)  Чи можливе виконання таких операторів присвоювання:

 

a) a :=tomato;                    

b) a:=b;                              

c) b :=apple;                       

d) b := c;

e) d:=f;

f) v :=pear?

 

3) Чи можливе використання оператора циклу з таким заголовком:

a) for a :=tomato to radish do ... ;

b) for b :=tomato downto pepper do ... ;

c) for v :=potato to pepper do ... ?

4) Чи можливе використання таких стандартних процедур введення/виведення даних:

 

a) read (a,  b); 

b) readln (vegetables); 

c) writeln ('vegetables');

d) write (tomato)?

 

5) Чим відрізняються такі описи:

a) var  v:  tomato .. onion;                                 b) type  v = tomato .. onion;

6) Обчислити значення виразів:

a) apple< orange;  i) pred (cabbage)= succ (potato);

b) cabbage>= tomato;  j) pred (pepper)< succ (pepper);

c) radish= grapefruit;  k) pred (carrot)= pred (cherry);

d) kiwi> grapefruit;  1) ord (tomato)= ord (apple).

 

2. Які з наведених конструкцій є множинами (в термінах мови Pascal), a які ні і чому?

 

1) [9, 6,  3, 0];  

2) [1..15, 4 .. 18]; 

3) ['*', '*'];

4) [2, sqrt(9)]; 

5) [[], [5]]; 

6) [0 .. 500]; 

7) [0 ..  - 255].

 

 

3. Hexaй програма містить такий опис:

var s: set of char; c, d:  char;

Змінній s присвоїти:

1) порожню множину;

2)  множину з малих голосних латинських літep (a, e, i, o, u).

 

4. Обчислити значення виразів:

 

1) [2] <> [2, 2, 2];

2) [2, 3,  5,  7]  <=  [1 .. 9];

3) ['c', 'b'] = ['c'..'b'];

4) []  < = ['0' .. '9']; 

5) 9) [2] < [1 .. 3]; 

6) odd(4) in[].

 

 

5. Обчислити значення виразів:

 

1) [1, 3,  5] + [2, 4]; 

2) [2, 4] + [1 .. 5]; 

3) ) [1, 3, 5]*[2, 4]; 

4) [2, 4]*[1 .. 5];

5) [1, 3,  5] – [2, 4];

6) [2, 4] – [1..5].

 

 

6. Обчислити значення виразу: 

Категорія: Інформатика | Додав: Vies
Переглядів: 412 | Завантажень: 106 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Нові знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН