Меню сайту
Категорії розділу
Новини школи [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 86
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Ратнівщина
Block title
Block content

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

Розклад екзаменів Державної Підсумкової Атестації (ДПА) на 2018 рік:
 

Державну підсумкову атестацію (ДПА) учні початкової, основної та старшої школи пройдуть з  по :

ДПА для учнів 4-их класів —  травня;

ДПА для випускників 9-их класів —  червня;

ДПА для випускників 11-их класів —  травня.

 

Матеріали для підготовки

 

ДПА-2016 з інформатики в основній школі (9 клас)

Інформатика. ДПА 9 клас

Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт (якщо кількість учнів в класі менша 10, то по одному варіанту на кожного учня).

Пропонується атестаційну роботу поділити на 3 частини.

Перша частина - рекомендується включити 12-14 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання, завдання з вибором кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності.

Наприклад:

У завданнях оберіть одну правильну відповідь.

1. Укажіть рік, коли було створено першу електронно-обчислювальну машину в Україні.

  • А) 1942 рік;
  • B) 1946 рік;
  • B) 1951 рік;
  • D) 1953 рік.

2. Укажіть режим відображення презентації, створеної засобами MS PowerPoint, який дає змогу переглянути всі слайди презентації у вигляді ескізів.

  • А) сторінки нотаток;
  • Б) показ слайдів;
  • B) звичайний;
  • Г) сортувальник слайдів.

3. Укажіть, від чого залежить ступінь стиснення файлів під час архівування.

  • А) швидкодії комп'ютера;
  • Б) Даних, що зберігаються у файлі;
  • B) обсягу дискового простору;
  • Г) обсягу оперативної пам'яті.

4.Укажіть тип графічного редактора, шо вбудований у середовище текстового процесора MS Word.

  • векторний;
  • Б) растровий;
  • тривимірний;
  • Г) фрактальний.

5. Укажіть правильне продовження твердження: «Область, у якій створюються і монтуються проекти в середовищі програми MS Windows Movie Maker, відображається у двох видах...».

  • А) на розкадровці та у вікні попереднього перегляду;
  • Б) на розкадровці та на шкалі часу;
  • B) у вікні попереднього перегляду та на шкалі часу;
  • Г) у вікні попереднього перегляду та в рядку стану.

6. Укажіть назву базової алгоритмічної структури, блок-схему якої подано на малюнку.

  • А) слідування;
  • Б) розгалуження зі скороченою формою;
  • B) цикл з передумовою;
  • Г) цикл з післяумовою.

Друга частина атестаційної роботи може містити одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму.

Наприклад:

У завданні складіть блок-схему алгоритму розв'язування задачі.

Нехай відомо кількість мешканців у кожному з ЛГ будинків деякої вулиці. Нумерація будинків неперервна, від 1 до ЛГ. З лівого боку вулиці розташовані будинки, що мають непарні номери, а з правого боку - ті, номери яких є парними. Знайдіть, на якому боці вулиці проживає більше мешканців.

Третя частина атестаційної роботи виконується на комп’ютері й може містити 2 практичних завдання, одне з яких повинно передбачати написання програми.

Наприклад:

Завдання передбачають безпосереднє їх виконання на комп'ютері з використанням програмних засобів, що вивчалися відповідно до чинної навчальної програми.

1. Засобами текстового процесора створіть новий файл, шо міститиме відомості про шкідливе програмне забезпечення. Для цього:

1) одним з відомих вам способів створіть текстовий документ, до якого додайте таблицю з назвою «Шкідливе програмне забезпечення», що містить дані про різні види шкідливого програмного забезпечення, шляхи їхнього розповсюдження та принципи дії;

2) складіть і запишіть до документа список ознак прояву шкідливих комп'ютерних програм;

3) запишіть у Документ основні рекомендації щодо захисту інформаційної системи від дій шкідливого програмного забезпечення;

4) збережіть документ у файлі з іменем Шкідливі програми.dос у папці Атестація_Прізвище.

У завданні 2 запишіть програму відомою вам мовою програмування. При цьому врахуйте, що вхідні дані вводяться з клавіатури, а вихідні виводяться на екран монітора (у консольному варіанті). Файл коду програми та виконуваний файл (ім'я файлів - program. *) збережіть у папці Атестація_Прізвище.

2. Запишіть програму формування та виведення масиву з N елементів (N < 1000). Елементи масиву - перші N простих чисел (просте число - це натуральне число, відмінне від одиниці, яке ділиться тільки на 1 і на себе).

Завдання атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом загальноосвітнього навчального закладу. Вихідні файли розв’язки завдань на комп’ютері роздрукувати на аркушах формату А4 або іншого доступного формату із заздалегідь поставленим штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.

Державна підсумкова атестація з інформатики проводиться протягом 120 хв.

При оцінюванні письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.

Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року.

 

Відповіді на білети ДПА-2013 з української літератури 9 клас

Пропонуємо Вам відповіді до завдань ДПА-2013 з української літератури в усній формі за питаннями білетів, за допомогою яких Ви можете якісно підготуватися до підсумкового оцінювання знань у 9 класі.

Відповіді на Білет №1

1. Зробіть загальний огляд давньоукраїнської драматургії
2. Охарактеризуйте образ повсталого народу в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки». Прочитайте напам’ять уривок із поеми

Відповіді на Білет №2

1. Визначте засоби творення комічного в повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Конотопська відьма»
2. Розкрийте роль митця і мистецтва за поемою Лесі Українки «Давня казка»

Відповіді на Білет №3

1. Розкрийте багатство і жанрове розмаїття українського фольклору
2. Охарактеризуйте поему Тараса Шевченка «Сон» як зразок політичної сатири. Прочитайте напам’ять уривок із поеми

Відповіді на Білет №4

1. Назвіть найвидатніших представників українського бароко та визначте основні риси цього літературного стилю
2. Визначте жанр та особливості сюжету твору Марка Вовчка «Максим Гримач»

Відповіді на Білет №5

1. Охарактеризуйте Біблію як духовну й літературну пам’ятку. Назвіть відомі вам переклади Біблії українською мовою
2. Прочитайте напам’ять та проаналізуйте поезію Володимира Сосюри «Любіть Україну»

Відповіді на Білет № 6

1. Назвіть основні риси українських народних балад та визначте їхні провідні мотиви
2. Визначіть жанрову своєрідність та ідейно-тематичну спрямованість роману Івана Багряного «Тигролови»

Відповіді на Білет № 7

1. Охарактеризуйте ліричні твори Григорія Сковороди
2. Розкажіть про Тараса Шевченка – художника

Відповіді на Білет № 8

1. Визначте жанрові особливості поеми І.Котляревського «Енеїда»
2. Охарактеризуйте мотиви і образи творів Василя Герасим’юка

Відповіді на Білет № 9

1. Проаналізуйте роль пісень у п’єсі І.Котляревського «Наталка Полтавка»
2. Розкрийте біблійні мотиви поезії Т.Шевченка «Ісаія. Глава 35»

Відповіді на Білет № 10

1. Розкрийте особливості художнього відображення морально-етичного вчення Ісуса Христа в Новому Заповіті
2. Охарактеризуйте образи-символи поеми Тараса Шевченка «Кавказ». Прочитайте напам’ять уривок із поеми

 

 

Відповіді на Білет № 11

 

1. Назвіть і прокоментуйте афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів)
2. Розкажіть про особливості зображення у творчості Т.Шевченка долі жінки (на прикладі прочитаних творів)

 

Відповіді на Білет № 12

 

1. Розкажіть про українське весілля як оригінальне словесно-музичне дійство. Назвіть основних її учасників
2. Визначте основні сюжетні лінії поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки»

 

Відповіді на Білет № 13

 

1. Розкажіть про пісенну творчість Марусі Чурай
2. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Мені однаково, чи буду…». Висловіть власні міркування щодо цього тексту

 

Відповіді на Білет № 14

 

1. Визначте причини появи в українській літературі XVI-XVIІ ст. полемічних творів та назвіть її основні риси
2. Визначте мотиви ранньої творчості Тараса Шевченка. Прочитайте напам’ять уривок з вірша «Думи мої, думи мої…»

 

Відповіді на Білет № 15

 

1. Охарактеризуйте образ Енея за поемою І.Котляревського «Енеїда»
2. Розкажіть про творчість письменників рідного краю (на вибір учня)

 

Відповіді на Білет № 16

 

1. Визначте, які моральні цінності оспівано в українських родинно-побутових піснях
2. Розкрийте основні мотиви послання Т.Шевченка «І мертвим, і живим, і ненарожденним…». Прочитайте напам’ять уривок із твору

 

Відповіді на Білет № 17

 

1. Назвіть художні особливості оповідання «Про Прохора-чорноризця…»
2. З’ясуйте проблематику поеми Лесі Українки «Давня казка»

 

Відповіді на Білет № 18

 

1. Розкрийте значення алегоричних образів байок Г.Сковороди
2. Визначте жанрові, сюжетні та композиційні особливості роману П.Куліша «Чорна рада»

 

Відповіді на Білет № 19

 

1. Визначте основну ідею «Слова про Ігорів похід» і те, за допомогою яких образів вона розкривається у творі
2. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Садок вишневий коло хати…»

 

Відповіді на Білет № 20

 

1. Розкажіть про життєвий шлях і філософські погляди Григорія Сковороди
2. Дайте характеристику образів Якима Сомка та Івана Брюховецького за романом П.Куліша «Чорна рада»

 

Відповіді на Білет № 21

 

1. Охарактеризуйте «Слова про Ігорів похід» як зразок героїчного епосу українського народу.
2. Охарактеризуйте творчість Тараса Шевченка періоду «Трьох літ». Прочитайте напам’ять поезію «Заповіт»

 

Відповіді на Білет № 22

 

1. Визначте риси романтизму. Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій поетів-романтиків (на вибір)
2. Визначте, яку роль в історії, культурі та духовності українського народу відіграв Києво-Печерський патерик

 

Відповіді на Білет № 23

 

1. Визначте основні риси українських соціально-побутових пісень
2. Розкрийте ідейно-тематичну спрямованість твору Миколи Гоголя «Вечір проти Івана Купала»

 

Вхід на сайт
ІСУО
  • Реєстрація до ДНЗ
  • Мої знання
  • Електронна атестація педагогічних кадрів
  • Випускникам
  • Реєстрація на ЗНО
  • Інформаційна сторінка
  • Тренувальне он-лайн тестування
  • Вступ до ВНЗ
  • Пошук
    Календар
    «  Листопад 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930
    Архів записів
    Друзі сайту
  • сайт вчителя інформатики
  • районний відділ освіти
  • ВІППО
  • ВМАН
  • Сайт МОН
  • Анекдоти